Wednesday, February 8, 2012

keputusan peperiksaan semester 5



assalamualaikum..
hehehe...pa2 pon jum r gelak dulu sebelum cter pasal keputusan periksa aku semester yg lepas...
kenapa nk gelak plak kn?? sebabnyaaa.......aku lambat sgt check result 2..hahahaha..org lain dah tahu lama dah, aku ja baru nk melompat2 tengok result untuk sem lepas..hahah pas2, xsangka lah dapat mcm 2...jangkaan aku meleset 100 %..
apa2 pon, aku bersyukur dengan keputusan tersebut..alhamdulillah....terima kasih ya Allah kerana sering mempermudahkan segala urusanku sepanjang peperiksaan yg lalu walaupun banyak cabaran yg terpaksa aku n kawan2 tempuhi sepanjang masa tersebut...=)
target untuk dapatkan pointer yang lebih daripada semester yg lepas2, walaupun xberapa nak tercapai, tapi masih berada dalam lingkungan yang baik. sukanya..
subjek yang x diduga dapat A, dapat A...terima kasih encik lecturer.. =)
harap2 semester depan, mampu mencapai target..amin..

untuk kwn2 yang selalu berada di samping aku, terima kasih banyak2
buat mak, ayah dan keluarga yang xpernah putus2 mendoakan kejayaanku, i love all of you so much..
untuk dia yang istimewa, terima kasih sering memberi dorongan. hikhik....=)

nk tgk x?? hehe..meh sni tengok..



alahaiii..lg seminggu nak balik tanjung malim...sambung semester 6...xsabarnyaa....

No comments:

Post a Comment

komen sikit...=) terima kasih