Monday, February 28, 2011

hanya kamu...

lama betul xupdate blog aku neh...
sibuk lah katakan....(sambil mengangkat tangan ke bahu dan mata memandang ke atas) haha
dalam pada sibuk2 orang lain membuat assignment sbb ni dah mnggu last untuk antar assignmnt individu, smpat gak aku mencuri masa untuk mengedate..haha....rindu lorh..
okeh, sebelum pa2, kalo korang rasa malas nk baca entry aku untuk kali ni, baik korang pergi ke blog orang lain..
sebabnya, dah sedia maklum, aku akan menulis tentang cinta...
so, sebelum korang muntah2, aku rasa baik korang jump to the next page...
silalah...aku xmarah pon..hehe..ayat terbaekkk dah ni..

seperti biasa, kesayangan aku 2 akan datang sni...n aku dengan setianya menunggu kt ktm tanjung malim tuh...
selalunya aku pegi sana nek prebet ja..tapi kali ni, aku suh kwn aku tlg hantaq..hehe...sebab ari ahad, ssh skit nk dapat prebet or teksi or bas..

seperti biasa, kami akan menuju ke restoran kfc...restoran ka?? lantak lah..
tapi disebabkan terlaluuu ramai org, aku ajak kesayangan aku 2 pegi pizza...wahahah..demand beb...bkn apa, aku nk wifi ja..heheh...kalo nk pegi restoran rakyat tom yam 2, mana da wifi...
bila dah naik kt pizza 2, aku pon cari r tmpat dduk yg strategik..ramai gak manusia kt situ n telinga aku sempat lg terdengar ayat perlian dr kesayangan aku 2..."kt sni xda org pon kn?" hahahahahaha...
sabar ja lah..bknnya dia xtau yg aku ni xsuka sgt tmpat yg ada rmai org...semakkk ja lah mata ni...

sementara nk tggu pesanan tiba, aku ni sempat lg lah dok mngadu henset aku ni dah rosak...cecece...dlm hati 2 ada udang di sebalik mee goreng....
dia pon seraya berkata "jom lah pegi ble henset lain"
wah!!!! berbunga gler hati ni...tp bila aku pk balik, xpayah la...tggu beli sekali nti kt kampung...heheh...tp aku ni tanpa malu dan segannya ckp nk henset nokia e7...heheh...dia pon ok ja, aku ni, lagilah....xsabar rasanya nk tggu raya..lambat lg kot...lebih kurang 4 bln lg kn...xpa2, sabar2....

pesanan pon tiba....makan smpai abis...xtinggal skit pon...membazir kn...
so, lepas abis mkn, aku ajak kesayangan aku 2 pegi membeli belah..hehehe...bila ja lalu kt kdai henset, dia ajak lg aku p beli henset kt situ..tp aku xmo jgk...xpa lah, nti kita beli skali eh...xadil la aku sorang ja tukar henset..dia pon kena tukar gak...

bla part membeli belah 2, aku pon pegi la cari semua perkakasan yg aku perlukan...ish3...xmalu kn..xpa, kesayangan aku 2 ckp, amik ja apa yg nk, nti dia bayarkan...hehehe..tp aku xla amik benda yg aku xperlu pon...kna la berjimat gak...sebab aku nk bg dia simpan wit untuk kami kwen nti...hehehe...

then, pegi ktm balik...huhuhu....xsukanya....kesayangan aku 2 dah nk balik...xpa la..dia jnji nk datang sni lg..sementara tggu tren smpai, kami pon mngmbil masa untuk berbincang masa depan kami nti...kata sepakat dah pon diterima....cuma tggu masa ja...ya, kita hanya merancang dan tuhan yang menetukan segala-galanya...
aku berdoa semoga apa yg kami rancangkan 2 menjadi kenyataan...insyaAllah, amin...

ya Allah, seandainya telah kau catatkan dia milikku tercipta untuk diriku..
satukanlah hatinya denganhatiku..
titipkanlah kemesraan antara kami...
amin...

a
hanya kamu



p/s; kalo sapa2 yg rasa xsuka bila aku bercerita tentang cinta hati aku, xpayah la baca eh...

No comments:

Post a Comment

komen sikit...=) terima kasih