Saturday, May 26, 2012

moi sup

assalamualaikum...

dh dekat seminggu x update blog..sibuk sgt2..itu lah, orang lain, dah hujung2 semester ni, makin rileks, tapi bagi kami, budak2 semester 6, mmg xboleh nak rileks lagi la... dengan makro-teachingnya, dengan proposalnya, dengan assigment last minutesnya dan banyak lagi la..tapi bersyukur la, sbb masih punyai masa untuk memasak...hehe..ok, cter bab memasak, seperti biasa, ujung bulan, saya akan bertemu dengan my soulmate.. dan yang pentingnya, dia nak saya masakkan moi sup untuknya..mengidam moi sup buatan emaknya di kampung..tapi, xboleh nak dapat la kt sni kan..kalau nak jgk, jenuh la nak kna balik kedah pulak..hehe..ok lah, saya dengan rela hatinya menerima permintaan dia...buatkanlah juga moi sup...tapi xsama la dengan air tangan mak dia kan a.k.a bakal mak mertua saya..hikhik..gatal!

kelmarin, berjalan2 sekitar pekan tanjung malim yang sederhana besar itu...tujuannya? semestinya membeli kelengkapan untuk memasak...dan yang pentingnya, di temani oleh kawan saya yang seorang itu, siti aisiah a.k.a penggali kubur..thanks cah! =)

hari ni pula, bangun pagi2 dan terus ke rumah cah untuk ambil kelengkapan memasak yang saya tinggalkan di rumahnya kelmarin..sekali lagi, thanks cah! tumpangkan peti ais rumah hang..

ok, xmau cter panjang2...sekarang, on da way nak buat sup...moi, dah masak...dan hasilnya.... selepas 1 jam
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

taraaaaaaaa....moi sup for him <3

incik hanzalah, saya xtahu sedap @ x...tapi yang pastinya mmg xsama la dengan  moi sup yang mak buatkan untuk awak...



p/s: xsedap pon..tapi boleh la tahan..hikhik...

1 comment:

  1. Sedap atau tidak bukan ukurannya...satu yang pasti, dia pasti MENGHARGAI.

    ReplyDelete

komen sikit...=) terima kasih